Agenda ÚMČ Praha-Vinoř v době mimořádných opatření COVID-19
23. 3. 2020
Z důvodů opatření vydaných Vládou ČR bude agenda ÚMČ Praha-Vinoř probíhat v uvedených úředních hodinách (pondělí 15 – 18 hodin, středa 7 – 10 hodin) pouze po předchozí telefonické nebo elektronické domluvě.
Žádáme občany, aby úřad kontaktovali pouze v nezbytně nutných záležitostech!
Až do odvolání je pozastaveno například:
- Ověřování shody opisu nebo kopie s listinou (vidimace)
- Ověřování pravosti podpisu (legalizace)
- Czech POINT – např. zřizování datových schránek, poskytování výpisů z rejstříků trestů, katastru…
- Přihlašování a odhlašování k trvalému pobytu
- Vydávání a prodlužování rybářských lístků
Dále nejsou přijímány jakékoli platby v hotovosti ani platby kartou, akceptuje se pouze zaslání plateb bankovním převodem, případně poštovní poukázkou typu „A“.
Další agendy
- Pronájem obecních bytů
- Pronájem hrobových míst
- Poplatky za psa
- Vyjádření ke stavbě
- Kácení dřevin a další……
je možné řešit pouze telefonicky, nebo elektronicky, například datovou schránkou, e-mailem, nebo lze dohodnout i videohovor přes Skype. Pokud je třeba doručit vyplněný formulář, je třeba ho zaslat vyplněný v pdf, nebo naskenovaný e-mailem, případně dokumenty doručit přes služby typu „Uschovan.cz“.